موضوعات
نویسندگان
لینکستان
درباره ما

این وبلاگ دارای قابلیت چت برای شما دوستان است و فقط برای خنده ساخته شده و قصد هیچ گونه توهینی را ندارد
یه دوست
سلام خدمت همه ی دوستان از این که به وبلاگ من سر زدید سپاس گذارم،نظر و عضو شدن در خبر نامه و وبلاگ یادتون نره. در این وبلاگ امکان چت در قسمت راست پایین صفحه ی نمایش فراهم شده است،از این که از ما حمایت می کنید سپاس گذاریم.
ایمیل : lovel826@yahoo.com


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 173
بازدید هفته : 491
بازدید ماه : 956
بازدید کل : 29287
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

Untitled Document

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


بازی جذاب پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین


فقط بخند

با اين دکمه کاری نداشته باشيد!!

با اين دكمه كاري نداشته باشيد!!

بهترین کدها درصبا دانلود Future Google PR for www.khandehbazariha.lxb.ir - 0.00


كافه موزیكال:مرجع موسیقی بیكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA



کد کج شدن تصاویر

فال روزانه
khandehbazariha.lxb.ir

مجله نایت پلاس

> [left]

khandehbazariha.loxblog.com Real PR khandehbazariha.loxblog.com value khandehbazariha.loxblog.com Alexa/PageRank khandehbazariha.loxblog.com Trust
آپلود عکس رایگان و دائمی
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics
کد موس شکلک تفریحی
Up Page


  • نویسنده : یه دوست
  • تاریخ : 20:33 - یک شنبه 28 شهريور 1392

 

tفقط بخندwww.khandehbazariha.lxb.ir

تخت سیاه وبلاگ www.khandehbazariha.lxb.ir

سلام به همگی،تخت سیاه یه برنامه جدیده ک خودم شخصا ترتیبش دادم.

چون وبلاگم یا همون وبلاگتون کاملا مردمیه و فقط برای شادی مردمساخته شده ما هر ماه یه مطلبو انتخاب می کنیم و مطالب خنده دار شما را درباه ی آن مطلب بر روی همین تخت سیاه همراه با اسمتونمی نویستم این روش باعث میشه این وبلاگ به نوعی نظر مردم باشه .

موضوع امروز دید شما از مدرسه و اول مهر است.

در نظرات اسم و مطلبتون رو بذارید.

اگه دوست داشتید ایمیلتونم بدید تا در وبلاگم بذارم.

 

 

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

www.khandehbazariha.lxb.ir  

 

 

 

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

 

 

تخت سیاه مهر و اول مدرسه www.khandehbazariha.lxb.ir

 

www.khandehbazariha.lxb.irتخت سیاه وبلاگ

 



نظرات شما عزیزان:

درین
ساعت20:37---3 مهر 1392
واااااااااااای خیلی قشنگ شده بود ممنونم ...وااای چقدر خوشحال شدم

درین
ساعت22:11---30 شهريور 1392
منم پیشنهاد دارم ...جان خودم اگه مال منو اختصاصی نزاری ....حلالت نمی کنم پوریا
......اول مهره ...اولین روزیه که بعد از سه ماه دارن 5 صب از خواب بیدار میشم ...بوی گندی احساس می کنم...اره بوی ماه مهره ..تلویزیون روشن و صدای اهنگ ...باز امد بوی ماه مهر..میاد...دلم می خواد چشامو ببندمو دیگه بیدار نشم...مامانم میگه اره دیگه بزرگتر شدی ..خانوم تر شدی ...اخه یکی نیس بگه من که میدونم خانومم ...چه ربطی به اول مهر داره اخه مادر من یه نگاه عمیقی به داداشت میندازی که هنوز خوابه اونوقت باید بری مدرسه ...خداااااا...خوب حس خوبیه یه هفته ی اول مسخره بازیه...خدا از معلمی کمشون نکنه...دیگه یه غر کوچولو میزنی و میگی دلم نمی خواد برم مدرسه و خیلی خوشگل بابات در جوابش .....م_ی_ر_ی_ن_ه بهت که هوس زر مفت نکنی...در کل خدایا چرا ما هم باید به یه خری قول بدیم دکتر شیمو مجبور شیم درس بخونیم....اگه دست خودم بود همین الان ترک تحصیل می کردم....اخه کیه به درد دل ما گوش بده اخه....در کل حس و حال زیادی داریم ولی اون حسی که بهت میگه تو باید خانوم دکتر شی حس عالی تریه... با اینکه زیاد مهر و دوس ندارم ولی هدفم مسیرمو تغییر میده از تخت بلند میشیه و بوی گند مهرو تحمل میکنی...هدفت تعیین کننده ی توعه...
کی الان دلش می خواد بیاد دسته منو ببوسه به خاطر این همه درک و شعور
همین الان توی تخته می نویسی این متنمو....
راستی همشو از خودم گفتما دیدی چقدر نویسندگیم خوبه ...کیف کن....


مجید جان
ساعت20:34---1 شهريور 1392
سلام وبت قشنگه به منم سر بزن خوشحال میشم خواستی منو لینک کن خبر بده لینکت کنم

مسلم
ساعت19:01---1 شهريور 1392
بازم سلام
ایول .واقعا عکسهای خنده داری گذاشتی .منکه از پرایدها خیلی خوشم اومد


مهراب
ساعت19:01---1 شهريور 1392
زیبا وخند داره ........
مرسییییییییییییی


یاسین
ساعت18:55---1 شهريور 1392
سلام دوست عزیز من
خیلی وب باحال و جالبی داری
خدا خیرت بده کلی خندیدم
منتظر مطالب جدیدت هستم عزیز


shahram
ساعت18:51---1 شهريور 1392
ایوللللللللللللللللللللللللللل لللللللل

عسل
ساعت11:19---15 مرداد 1392
سلاااااااااااام
خوبی؟؟
پیشنهاد خیلی باحالیه دید من درباره ی اول مهرو مدرسه اینه

یکم روز اول اصظراب داریم
به خاطر اینکه به فکر آینده ایم به فکر این که دیه خوشی تموم شد از این به عد باید تلاش کنی تا موفق شی و باعث افتخار عزیزانت بشی
اول مهر یه حسی دست میده که یه سال بزرگ تر شدم و تجربه م بیش تر از پارسال هست
درست میگم؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-CategoryName->